Mammas pojkar

När min yngsta son Axel fyllde 12 år i förra veckan hade Jag turen att Babbi hade med sig kameran :) Mina söner har en förmåga att springa undan kameran om tex Jag försöker fånga dom på bild. Men nu kom dom inte riktigt undan för nu fanns det ju tårta och andra go saker på bordet som fick dom att stanna kvar :) Perfekt!!

FÖDELSEDAGSBARNET AXEL BLEV 12 ÅR


MIN ÄLDSTA SON ELIS (SNART 14 ÅR)


MAMMAS POJKAR <3
 

JORDGUBBSTÅRTAN JAG BAKADE PÅ BESTÄLLNING AV AXEL :)


Bilderna är alltså tagna av babbi.se <-- klick klick


Kommentarer
Babbi - Bloggdesign & Foto

Där fick vi dom allt xD Och bra vart det!

2011-07-11 14:10:34 URL: http://babbi.se
Nettan

Toppenfina bilder på superfina grabbar!!! Fattar inte att den yngste är 12 - hur gick det till???

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: