Lägenheten (Före bilder)

Ja, nu var det ett tag sen man bloggade, så för alla som har väntat så kommer här ett litet inlägg :) Den 28/9 fick jag tillträda mitt nya boende, en lägenhet på 3 rum och kök, 79 kvm. Här bor jag med mina älskade söner och mina hundar... Just nu väntar vi på att få nya tapeter i ALLA rum, tapeterna som sitter efter väggarna nu är verkligen fula och nötta! Nu på måndag börjar dom fixa här...Längtar!

Lägger ut lite "FÖRE" bilder, för att senare återkomma med "EFTER" bilder
Bilderna är tagna av: babbi.se 


Helt vidrigt fula tapeter :/














Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf

ÅH! Jag har väntat på blogginlägg ^^ Ni kommer få det sjukt snyggt. Love the apartment!! <3

2011-10-12 23:36:08 URL: http://babbi.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: