3 April,en bra födelsedag

Klev upp vid 10 i morse, började med att göra två tårtor (Skulle ha gjort dom igår kväll, men jag orkade inte) Efter 12 började det att droppa in lite folk. Först kom Marie hit och strax efter kom Gabriella, så vi fikade tårta tillsammans och jag öppnade paket från dom :) Av Marie fick jag lite matrial till mitt målande av tavlor mm :) Av Gabriella fick jag en jättesöt dikt inramad i en vit ram och väggord att sätta på väggen samt ljusvax. Me like.

Tavlan från Gabriella


Efter en stund kom Gabriellas syrra Leena hennes pojkvän Eddie Leenas son Bazzen och Eddies dotter Dominiq hit en sväng oxå och hälsade på :) TREVLIGT! Bazzen hade skit roligt med Lilla Lilo, han höll på skratta ihjäl sig när Lilo for och jagade honom. Tur att ingen av dom var hundrädd...Sen blev kattungarna väldigt poppis oxå.

Vid 15 tiden droppade Matz föräldrar och Matz brors fru Joy in med presenter och vi fikade igen. Fick pengar, kaffe och blommor av dom.

Blommor från diverse folk
 

Vid 17 tiden var det dags för middag så vi for ner på Orren och käka! Kycklig och fläskfiléspätt med Zatziki klyftpotatis och sallad GOTT! Talade om att jag fyllde år ;) Så efter maten kom han som jobbar där ut med glass med banan till mig ;p snällt!

Maten och Efterätten
 

Hämtade upp mamma på vägen hem, så hon var här med paket och åt tårta. Fick ett coolt medicinskåp av henne samt påskliljor

Mamma & Medicinskåpet
 

Av Matz fick jag fem röda rosor, en fin ängel och två söta kaffemuggar och middag

Muggar från Matz


Gabriella kom tillbaka till senare. Vi har surrat på som vanligt :) Vi har alltid något att prata om :p Hon hjälpte  mig även att sätta upp väggorden jag fick av henne tidigare idag (Bild kommer senare) Blev iaf riktigt bra :) Nu är kl 02.30 och Gabriella for nyss ;) Det har varit en bra dag! Ska lägga in lite mer bilder i morgon som Gabriella tog på mig idag!

Tack alla ni som gratulerat mig idag genom att varit här, via sms, telefonsamtal samt via facebook!
Go najt!




Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Låter som en bra dag det där! Tack så mkt för båda gångerna idag, mkt TREVLIGT :) Och mkt god tårta asså.. du kan det där du ;)

2010-04-04 03:13:41 URL: http://babbidesign.blogg.se/
Junitjej

Vilka fina presenter du fick!

2010-04-06 13:56:17 URL: http://junitjejen.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: