Helg

Dags för ett nytt inlägg kanske ;)
Går dagen började med att jag for upp till Trolldalen och fortsatte att mocka i hagen, jag var där i ca 3 timmar. Sen tog jag svängen förbi Långsele och hämtade upp Gabriella. Åkte runt på stan och letade presenter till min sambo Matz som fyllde år igår :) Väl hemma hos mig när jag gjort mig klar så gick vi ut för Gabriella skulle fotografera mig så jag kunde skriva ut bilder och fixa en av presenterna Matz skulle få.

Jag fotad av Gabriella


När klockan blev 18 så for vi ner på Orren för att äta middag! Fläskfile, stektpotatis, sallad och beasås. GOTT!
Förbi konsum för att köpa filmkarra och sen hem till mig igen. Matz mamma och pappa skulle komma och äta tårta och i samma veva kom även Åsa och Peo för att gratta Matz. Så dom blev här en stund. Av Åsa och Peo fick han en flaska Minttu Black mint. Smuttade lite i Matz glas, den va stark i smaken :p

Cold on the outside - Warm on the inside


Tårtorna var iaf goda :) Kvällen avslutade med nyaste Wallander filmen, den va inte så jätte bra faktiskt. Men godiset vaa GOTT!

Idag har jag och Gabriella ett litet projekt att utföra. Mer om det senare ;)


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Hihi. Loooligt! Nice pic of you! Ska bli spännande att se hur det går när projektet är färdigt, hittills ser det bra ut :D

2010-04-24 15:10:42 URL: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: