Jobbat i natt

Går dagen bestod av en ganska lugn dag, sov rätt länge för jag skulle iväg och jobba kl 15. Gick av mitt pass kl 7.30 i morse. Kvällen och natten var lugn. Pratade med Gabriella vid 23.30 i telefon en stund innan det var dags för mig att slå igen mina bruna. Men vaknade runt 04.00 med en satans tandvärk!! En av visdomständerna som inte är bra :/Gick upp och tog två Alvedon, men efter 04.00 sov jag fan knappt nånting...blää! Gick och la mig vid 09.00 i soffan hemma och sov till 12.30! Är rätt seg i skallen nu...

Lilla Lilo är kass i magen :/ Har varit räserbajs i 2 dagar. Nu kör jag med lite svält kost bestående av ris, får se om det hjälper. Blir det inte bättre får jag ringa vetrinären. Typiskt att det kom nu när det är påsk och allt. Någon som har andra tips på vad man kan göra om en valp är lös i magen? Hon verkar inte må dåligt och äter och dricker bra. Men när hon skiter är det som att vrida på en kran! Vill inte ha fler dyra vetrinär kostader nu. Min hästs bitskada i läppen slutade på över 4 tusen för några helger sen. Dyrt att ringa ut vetrinären på en lördag, men jag hade inget val eftersom det tvunget måste sys.

Ikväll ska jag göra 2 tårtor som jag tänkte bjuppa på i morgon, jag fyller nämligen år :) Åren går men inte blir man äldre...konstigt ;)

Nu ska jag skölja ur hårfärgen på min son...han blir blondie :) Hoppas det inte blir pissgult :p


 


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Fy fan för tandvärk :( Fan vart det så dyrt med veterinär räkningen, guuuud... stackars lilla Lilo oxo, har tyvärr inga tips lr vet vart du kan vända dig :( Kanske går att ringa veterinären och fråga om råd för det borde väl vara gratis? Imorgon ses vi iaf... GRATTIS IGEN! <3.

2010-04-03 01:39:31 URL: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: