Påsken är nu över...

Tisdag idag ja...har varit "långledig" från jobbet. Har skit svårt att sova när jag vet att jag ska upp tidigt dagen efter :/ somnade kanske runt halv 2, så när klockan ringde i morse ville jag inte alls vakna. Vaknade till med en ryck och då var klockan 6.45, jag börjar 7.15 Brååååtom som fan alltså. Matz fick ta hundarnas morgon göra. Det ända jag han var att pissa, borsta tänderna och slänga ner matlådan i väskan! Jag han i tid ;) jag var där 7.10...

Efter jobbet for jag hem och hämtade Lilo så hon slapp vara själv så länge, åkte vidare till Långsele på en gång för att hämta upp Gabriella, hon skulle följa med mig till hästen för att fota :) Och jag skulle mocka i hagen. Körde 6 kärror med dynga sen var vi tvungen att åka hem eftersom mina pojkar väntade på middag. Ska upp en sväng igen i morgon efter jobb och köra ett par kärror till....så mycket jag hinner innan jag måste hem till boysen.

Jernina min häst


Gabriella min vän


In en sväng på Bodens och kollade, och jag fick en rosa jätte fin ros av Gabriella :) in på konsum och handlade för att sedan åka hem till mig och fixa mat. Inte ofta vi har middags gäster men idag satt Gabriella med oss och åt. GOTT och TREVLIGT :D

Efter maten blev det kaffe å surr...å puff. Skjutsade hem Gabriella till Långsele runt 21 så nu ligger man på köksoffan och tar det lungt med lite bloggning.
Varit en bra dag!


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Maten var mkt god, och sällskapet var mkt trevligt :). Tack för en bra dag!

2010-04-06 23:12:57 URL: http://babbidesign.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: